loading...
مهندسی پـزشکی مهندسی زندگی :: بی ام کالا
آخرین ارسال های انجمن
مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی1 بازدید : 125 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

خرید پستی تست قند خون ایکان مدل On Call Plus G113-111 به همراه 2 عدد نوار On Call Plus G113-115 و سوزن سلکتا مد مدل 30G

بسیاری از بیمارانی که به بیماری قند خون مبتلا هستند، برای اندازه‌گیری میزان قند خونشان به وسایلی از قبیل دستگاه تست قند خون، نوار تست و سوزن نیاز دارند؛ بنابراین محصولی که بتواند تمام این موارد را با هم داشته باشد، می‌تواند برای این افراد بسیار کاربردی باشد. دستگاه تست قند خون ON Call Plus G113-11 که شرکت «ایکان» (Acon) آن را تولید کرده، 300 عدد حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که تعداد بالایی است و با استفاده از آن می‌توان در مدت زمان طولانی، اطلاعات کافی در مورد تغییرات میزان قند خون به دست آورد. به همراه این محصول، دو بسته‌ی 25 عددی نوار تست ارایه می‌شود که تمام این نوار‌ها می‌توانند میزان قند خون فرد را به دفعات مکرر نگهداری کنند تا بتوان این اطلاعات را به‌راحتی، برای ذخیره‌سازی به یک دستگاه همانند کامپیوتر شخصی منتقل کرد. برای اندازه‌گیری قند خون حداقل یک میکرولیتر از آن نیاز است. این میزان از خون را می‌توان با استفاده از سوزن تست از کف دست، ساعد یا نوک انگشتان دست جدا کرد و با قرار دادن روی نوار تست و انتقالش به دستگاه، به میزان قند خون پی برد. مدت زمان پاسخگویی به تست، تنها 10 ثانیه است. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل، نمایش میانگین نتایج است که برای بررسی میزان قند خون، در مدت زمان طولانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. ON Call Plus G113-11 پس از استفاده، خودبه‌خود خاموش می‌شود. نمایشگر تاریخ، ساعت و تعویض باتری استفاده کردن از این مدل را آسان‌تر ساخته است. همچنین همراه این محصول، یک بسته‌ی 100 تایی سوزن ارایه می‌شود که نیاز بیمار را برای خرید یک بسته‌ی جداگانه برطرف می‌کند. ON Call Plus G113-11 دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی نظیر زمان پاسخ‌گویی 10 ثانیه، حداقل خون موردنیاز یک میکرولیتر، 300 عددحافظه‌ی ذخیره‌ی نتایج، نمایش میانگین نتایج، قابلیت خاموشی خودکار، قابلیت خون‌گیری از نقاط مختلف بدن، قابلیت اتصال به کامپیوتر، منبع تغذیه از نوع باتری شارژنشدنی، دو بسته‌ی 25 تایی نوار تست و یک بسته‌ی 100 تایی سوزن تست است.


مشخصات فنی : نوع کاربری : خانگی ؛ زمان پاسخگویی به تست : 10 ثانیه ؛ حداقل خون مورد نیاز : 1 میکرو لیتر ؛ حافظه داخلی : 300 تست ؛ منبع تغذیه : باتری

دارای : حافظه ذخیره نتایج ؛ نمایش میانگین نتایج ؛ قابلیت خون گیری از سایر نقاط بدن

مشخصات نوار : دارای بسته بندی مجزا برای مقاومت در برابر رطوبت برای اطمینان در دقت و صحت تست ؛ کد گذاری اتوماتیک با ریز تراشه (بدون نیاز به وارد کردن کد بسته نوار به صورت دستی)
سایر ویژگی ها : مجهز به سیستم کنترل حجم خون ؛ حداقل درد هنگام نمونه‌گیری ؛ محدوده عملکردی دما: 5-45 درجه سانتی گراد ؛ امکان خون گیری از کف دست و ساعد علاوه بر نوک انگشتان دست ؛ وجود نمونه خون کنترل در بسته بندی دستگاه، جهت کنترل عملکرد صحیح دستگاه و نوار؛ قابلیت انتقال اطلاعات و نتایج به کامپیوتر
اقلام همراه : 2 عدد بسته‌ی 25 تایی نوار تست قند خون ؛ 1 عدد بسته‌ی 100 تایی سوزن Selecta Med

 

**هدیه** : ماساژور تن زیب  خرید اینترنتی محصول ویژه : مجموعه ماساژوری تن زیب (Tanzib Massager Box)  (به قیمت : 10000 تومان)

 

ساخت آمریکا

*گارانتی معتبر 2 ساله

 


 

قیمت بسته تست قند + ماساژور : 90000 تومان

 

*قیمت برای شما : 80000 تومان


خرید اینترنتی تست قند خون ایکان مدل On Call Plus G113-111 به همراه 2 عدد نوار On Call Plus G113-115 و سوزن سلکتا مد مدل 30G

خرید پستی تست قند خون ایکان مدل On Call Plus G113-111 به همراه 2 عدد نوار On Call Plus G113-115 و سوزن سلکتا مد مدل 30G


لطفاً توجه داشته باشید : کلیه کالاهایی که در فروشگاه مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی عرضه می شوند اصلی بوده و هیچ گونه کالای کارکرده و غیر اصلی در این فروشگاه به فروش نمی رسد.

راهنمای خرید :

--با کلیک دکمه "خریدپستی" بالا به صفحه سفارش محصول هدایت می شوید.

--در صفحه ثبت سفارش ، لطفاً حتماً قبل از ثبت خرید ؛ به یکی از روش های گفته شده ((درگاه موبایلی USSD یا پرداخت اینترنتی با درگاه بانکی)) وجه را پرداخت کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید , در غیر این صورت سفارش شما باطل خواهد شد .

--سپس فرم سفارش را با دقت پر نمایید : آدرس دقیق پستی و شماره تماس را با دقت درج کنید ؛  در قسمت توضیحات , کد رهگیری پرداخت را حتماً درج کنید. در پایان شناسه سفارش را دریافت کرده و آن را جهت پیگیری های بعدی نزد خود نگه دارید .

--تمام محصولات سايت حداكثر تا 48 ساعت بعد از دريافت وجه از طريق پست پيشتاز فرستاده ميشود و مطابق قوانين و ضوابط شركت پست جمهوري اسلامي ايران ، شركت پست موظف است تا بسته هاي ارسالي با پست پيشتاز را حداكثر تا 72 ساعت به مقصد برساند.

--جهت پیگیری خرید از طریق ارسال ایمیل به آدرس bmeng1391@yahoo.com اقدام نمایید .
شماره تماس پشتیبانی :جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارسال پیامک(SMS) با این شماره تماس حاصل کنید: 09216192956

.::سامانه پیامکی وبسایت مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی::. 50001333100888

راهنمای تصویری خرید از مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی


  مجوزهای رسمی سایت مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی


  در صورتی که قصد خرید چندین محصول به صورت همزمان دارید (با تخفیف ویژه سایت) :

پرداخت آنلاین وبسایت |مهندسی پزشکی :: مهندسی زندگی|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به قول سهراب درباره مهندسی پزشکی : "چشمها را باید شست...جوردیگر باید دید...."--- فروشگاه بزرگ "مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی" فروش آنلاین و اینترنتی تجهیزات و دستگاه های پزشکی و بیمارستانی ؛ ارائه دهنده کتاب های درسی دانشگاهی و آموزشی ، فیلم های آموزشی ، نرم افزارهای درسی مهندسی پزشکی و مهندسی برق --- دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پلیس فتا --- دارای سیستم خرید و فروش اینترنتی تأیید شده و با امنیت بالا --- مدیریت : مهندس ایمان الله ویسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 1,696
  • بازدید سال : 30,047
  • بازدید کلی : 1,018,510
  • کدهای اختصاصی