loading...
مهندسی پـزشکی مهندسی زندگی :: بی ام کالا
آخرین ارسال های انجمن
مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی1 بازدید : 133 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

خرید پستی دستگاه بخور سرد و گرم مدل UH-80 ویزوترند (Visotrend UH-80 Cold And Warm Humidifiers)

ناموجود

امروزه آلودگی هوا یکی از مشکلات جدی جوامع به شمار می‌رود. هرچند که پاک نگه داشتن هوای بیرون از خانه به‌سختی امکان پذیر است اما این هوای پاک را در خانه می‌توان با استفاده از دستگاه‌های تصفیه کننده ایجاد کرد. دستگاه بخور سرد و گرم UH-80 دارای مخزنی با ظرفیت 5 لیتر است. این دستگاه قابلیت هشدار اتمام آب دارد. در صورت اتمام آب، قابلیت خاموشی خودکار دستگاه را خاموش می‌کند. همچنین فیلتر ضد رسوب مانع از ایجاد رسوب در مخزن دستگاه بخور می‌شود. با استفاده از کلید تنظیم بخار و تنظیم دما می‌توان میزان بخار خروجی و دمای محیط را تنظیم کرد. همچنین UH-80، 40 متر مربع از فضای خانه یا محیط کار را پوشش می‌دهد که در مقایسه با مدل‌های مشابه بیشتر است. با توجه به امکانات ذکر شده UH-80 را می‌توان برای فضای کاری بزرگ یا اتاق نشیمن با مساحت زیاد استفاده کرد.


مشخصات فنی : نوع بخور : گرم و سرد ؛ نوع کاربری : خانگی ؛ ظرفیت مخزن : 5 لیتر ؛ حداکثر فضای مناسب : 40 متر مربع ؛ منبع تغذیه : آداپتور برق
خروجی هوا تا 550 میلی لیتر بر ساعت

دارای : فیلتر ضد رسوب ؛ قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب ؛‌ کلید تنظیم بخار ؛ کنترل اتوماتیک رطوبت محیط ؛ چراغ خواب
سایر امکانات : دارای ظرفیت 5 لیتر آب ؛ استفاده از تکنولوژی اولتراسونیک برای تولید رطوبت ؛ سبک ؛ دارای کلید برای یونیزاسیون (تولید یون مثبت در محیط و ایجاد محیط ضد آلرژی)

ساخت انگلستان

*گارانتی معتبر 2 ساله


  قیمت : --- تومان


 

خرید اینترنتی دستگاه بخور سرد و گرم مدل UH-80 ویزوترند (Visotrend UH-80 Cold And Warm Humidifiers)

خرید پستی دستگاه بخور سرد و گرم مدل UH-80 ویزوترند (Visotrend UH-80 Cold And Warm Humidifiers)

ناموجود


لطفاً توجه داشته باشید : کلیه کالاهایی که در فروشگاه مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی عرضه می شوند اصلی بوده و هیچ گونه کالای کارکرده و غیر اصلی در این فروشگاه به فروش نمی رسد.

راهنمای خرید :

--با کلیک دکمه "خریدپستی" بالا به صفحه سفارش محصول هدایت می شوید.

--در صفحه ثبت سفارش ، لطفاً حتماً قبل از ثبت خرید ؛ به یکی از روش های گفته شده ((درگاه موبایلی USSD یا پرداخت اینترنتی با درگاه بانکی)) وجه را پرداخت کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید , در غیر این صورت سفارش شما باطل خواهد شد .

--سپس فرم سفارش را با دقت پر نمایید : آدرس دقیق پستی و شماره تماس را با دقت درج کنید ؛  در قسمت توضیحات , کد رهگیری پرداخت را حتماً درج کنید. در پایان شناسه سفارش را دریافت کرده و آن را جهت پیگیری های بعدی نزد خود نگه دارید .

--تمام محصولات سايت حداكثر تا 48 ساعت بعد از دريافت وجه از طريق پست پيشتاز فرستاده ميشود و مطابق قوانين و ضوابط شركت پست جمهوري اسلامي ايران ، شركت پست موظف است تا بسته هاي ارسالي با پست پيشتاز را حداكثر تا 72 ساعت به مقصد برساند.

--جهت پیگیری خرید از طریق ارسال ایمیل به آدرس bmeng1391@yahoo.com اقدام نمایید .
شماره تماس پشتیبانی :جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارسال پیامک(SMS) با این شماره تماس حاصل کنید: 09216192956

.::سامانه پیامکی وبسایت مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی::. 50001333100888

راهنمای تصویری خرید از مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی


  مجوزهای رسمی سایت مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی


  در صورتی که قصد خرید چندین محصول به صورت همزمان دارید (با تخفیف ویژه سایت) :

پرداخت آنلاین وبسایت |مهندسی پزشکی :: مهندسی زندگی|

*************************************************

بررسی تخصصی

دستگاه بخور سرد و گرم ویزوترند UH-80
عنوان دستگاه بخور خانگی برای بسیاری از افراد تنها یادآور وسیله‌ای برای درمان بیماری‌های فصلی مانند سرماخوردگی است؛ این در حالی است که بخور سرد و بخور گرم هرکدام می‌توانند تاثیرات و عمل‌کردهای متفاوتی در محیط‌های بسته‌ی کار و‌یا زندگی داشته باشند.
در این مطلب اطلاعات بیشتری راجع به تفاوت بخور سرد و گرم و همچنین مزایا و معایب استفاده از آن‌ها خواهیم گفت.

چرا از دستگاه بخور استفاده می‌کنیم؟
پس از گذشت حدودا 130 سال از ساخت اولین اتومبیل بنزینی در آلمان، این روزها در بسیاری از خیابان‌های شهر تردد اتومبیل‌های زیادی را شاهد هستیم که به طور حتم تاثیرات مضری بر پاکیزگی هوای شهر دارند؛ در کنار این موضوع گسترش زندگی شهرنشینی و وجود کارخانه های مختلف در حواشی شهر هم در افزایش آلاینده های موجود در هوا بی‌تاثیر نبوده است.
تاثیرات منفی و مضر آلاینده های هوا علاوه بر سیستم تنفسی روی پوست و مو هم کاملا محسوس بوده؛ هرچند تا به حال تحقیقات جدی‌ای در این زمینه صورت نگرفته اما مطالعات پزشکان نشان داده که با افزایش سرب در هوا به صورت فصلی، مراجعه بیماران در زمینه‌ی حساسیت‌های پوستی هم بیشتر می‌شود که این موضوع با استفاده از دستگاه های بخور کمی قابل حل خواهد بود.
علاوه بر افزایش میزان بخار موجود در هوا، یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث استفاده‌ی افراد از دستگاه های بخور می‌شود بهبود دادن حساسیت‌های فصلی، آسم، کاهش آبریزش و سوزش بینی و موارد مشابه است.
شرکت ویزوترند اخیرا دستگاه بخوری با نام UH-80 را طراحی و عرضه کرده، که قادر به تولید هر 2 نوع بخور سرد و گرم است. در فصول گرم با استفاده از بخور سرد می‌توان باکتری‌های و ویروس‌های موجود در هوا را کاهش داد و از بروز سرماخوردگی، خشکی پوست و پوشش مخاط بینی و گلو جلوگیری کرد. در فصول سرد هم از بخور گرم استفاده می‌کنند تا در صورت بروز بیماری بهبود آن را تسریع کنند.

دستگاه بخور سرد و گرم مدل UH-80 ویزوترند (Visotrend UH-80 Cold And Warm Humidifiers)

طراحی و ظاهر
UH-80 دستگاهی سفید رنگ با وزنی نسبتا سبک و قابل حمل است که در با هر سلیقه ای سازگار است.
با نگاهی به طراحی ایتالیایی این دستگاه متوجه کیفیت ساخت و در عین حال زیبایی آن در مقایسه با نمونه های مشابه خواهید شد. در قسمت بالایی این دستگاه و در سمت راست شاهد دکمه های لمسی برای تنظیمات بخار خروجی و دما خواهید بود و در سمت چپ آن چراغی برای استفاده در شب تعبیه شده است.

عملکرد
این دستگاه قادر به استفاده و پوشش دهی فضایی معادل 40 متر مربع را داشته و به طور اتوماتیک رطوبت موجود در هوا را تنظیم می‌کند. پس به اتمام رسیدن آب موجود در دستگاه نگرانی‌ای نسبت به سوختن دستگاه نخواهید داشت چرا که این وسیله دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و پس اتمام آب خاموش خواهد شد و آهنگ هشدار دستگاه شما را از این جریان با خبر خواهد کرد.
دستگاه بخور UH-80 یک دستگاه رطوبت ساز است و عملاً تفاوت دمای گرم و سرد آن 5 الی 7 درجه می‌باشد. در کل این دستگاه با سیستم اولتراسونیک کار می‌کند و نباید از آن انتظار بخار آب به نقطه جوش رسیده را داشت.
لازم به ذکر است که بخار آب به نقطه جوش رسیده عملاً برای محیط مضر است و باعث فراهم شدن شرایط رشد باکتری و میکروب می‌شود. به همین دلیل است که در این دستگاه از سیستم اولتراسونیک برای تولید بخار و رطوبت استفاده شده است.
همین اختلاف 5 الی 7 درجه بین بخار گرم و سرد آن قابلیت مرطوب سازی راه های تنفسی و مخاطی بدون ایجاد حساسیت و سوزش را دارد.

جمع بندی
UH-80 با امکان تولید هر 2 بخور سرد و گرم استفاده را برای تمامی فصول ممکن می‌کند. بخور سرد با تولید یون‌های منفی حس کسالت و خواب آلودگی را کاهش داده و حجم بیشتری از هوای مرطوب را وارد مجاری تنفسی می‌کند.

خرید پستی دستگاه بخور سرد و گرم مدل UH-80 ویزوترند (Visotrend UH-80 Cold And Warm Humidifiers)ناموجود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به قول سهراب درباره مهندسی پزشکی : "چشمها را باید شست...جوردیگر باید دید...."--- فروشگاه بزرگ "مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی" فروش آنلاین و اینترنتی تجهیزات و دستگاه های پزشکی و بیمارستانی ؛ ارائه دهنده کتاب های درسی دانشگاهی و آموزشی ، فیلم های آموزشی ، نرم افزارهای درسی مهندسی پزشکی و مهندسی برق --- دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پلیس فتا --- دارای سیستم خرید و فروش اینترنتی تأیید شده و با امنیت بالا --- مدیریت : مهندس ایمان الله ویسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 1,799
  • بازدید سال : 30,150
  • بازدید کلی : 1,018,613
  • کدهای اختصاصی